סקייטבורד – איפה ואיך מתחילים?

סקייטבורד - איפה ואיך מתחילים?
תוכן עניינים

איך בוחרים את הסקייטבורד המתאים לך

סקייטבורד היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להתנייד בערים בארה"ב, בישראל טרנד הגלישה על סקייטבורד מתחיל לגדול בשנים האחרונות אך עדיין לא גדול כמו בחו"ל. המשיכו לקרוא על מנת להבין איך בוחרים סקייטבורד מתאים לכם.

בחירת הסקייטבורד המתאים לך צריך להיות מותאם לפי האילוצים שלך – האם אתה צריך משהו קל משקל או קל לאחסון? האם אתה מעדיף לרכוב על משטחים חלקים אוסקייטבורד פעלולים שטח גס?

אנשים עושים סקייטבורד כתחביב או לפעילות גופנית, אשר מאפשרת לאנשים להתנייד ממרחקים רחוקים במהירות רבה מאשר בהליכה.

סקייטבורד מגיע בדרך כלל עם סגנונות וחומרים שונים. חשוב שתבחר אחד שמתאים לצרכים שלך -לפי הגורמים שכתבנו עליהם, גורמים אלה עשויים לקבוע את סוג הלוח המתאים לך.

חלק מהלוחות, הנקראים לונגבורדים, הם ידידותיים למשתמש מתחיל. יש להם סיפון ארוך יותר עם תכונות ידידותיות למשתמש כגון גלגלים גדולים יותר וצירים טובים יותרסקייטפארק מאשר סקייטבורד רגילים. לוחות לונג משמשים למשטחים חלקים, כמו מדרכות ורחובות. סוג נפוץ של לונגבורד הוא ה-pintail longboard, שיש לו סיפון ארוך יותר מלוחות רגילים. זה מאפשר יותר מקום למקם את רגליו של הרוכב.

סוג נוסף של בורד, הנפוץ יותר בקרב מתחילים, הוא הסקייטבורד השלם. קומפלטים הם אידיאליים עבור אנשים שצריכים להעביר את הקרשים שלהם מכיוון שהם נפרדים לחתיכות קטנות יותר שיכולות להיכנס לתיק גב או לתיק. לסקייטבורדים שלמים יש בדרך כלל משטחים סטנדרטיים ברוחב 7 אינץ' והם עשויים מדיקט מכוסה בסרט אחיזה.

ישנם גם סקייטבורד קרוזר, שבדרך כלל יש להם סיפונים רחבים יותר וגלגלים גדולים.גלישה על סקייט במורד גבעה קרוזרים עשויים בדרך כלל מפלסטיק רך, מה שהופך אותם לקלים יותר לרכיבה מאשר בורדים של סקייטבורדים סטנדרטיים.

למתחילים, ההימור הטוב ביותר הוא למצוא לוח קל יותר שנוח יותר לטפל בו. אתה יכול גם לחפש משהו עם סרט אחיזה נגד החלקה כדי לא להחליק בזמן הרכיבה. קרוזרים הם בדרך כלל יציבים יותר.

קומפלטים הם הלוחות הקלים ביותר לאחסון ולנשיאה ומומלצים מאוד למתחילים, גם מבחינה כספית הם זולים יותר. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, בחר לוח שמתאים לרמת הניסיון שלך.

בכל הנוגע למותגים, Element ידועה ביצירת לוחות איכותיים במחירים נוחים. מותגי סקייטבורד פופולריים אחרים כוללים Flip Skateboards, Spitfire Wheels.

טיפים לגולשי סקייטבורד מתחילים:

טיפ 1: שימו דגש על בחירת סקייטבורד למתחילים אשר יתאים לצרכים שלכם.סקייטבורד רחוב

טיפ 2: למד כיצד לעשות טריקים שונים לפני שאתה יוצא עם חברים.

טיפ 3: אל תפחד לתרגל יותda. תרגול מביא לשלמות.

טיפ 4: תהנה! אתה לא מנסה להתחרות או להרשים אף אחד.

טיפ 5: אל תשכח את הקסדה ואת ציוד הבטיחות שלך!

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים