לכידת עכברים

לכידת עכברים
תוכן עניינים

אם שמעתם במהלך הלילה ציוצים בלתי פוסקים, ראיתם סימני כרסום במשקופים ובאריזות המזון, ובבית עומד ריח נוראי של גללים קטנים, ככל הנראה תצטרכו לצלצל למדביר ללכידת עכבר מקצועית. לכידת עכבר בבית מתבצעת על ידי מדביר מקצועי בעל רישיון, שבאמצעות ניסיונו וההכשרה שלו יידע כיצד ללכוד את העכבר שמתנחל אצלכם בבית בצורה הטובה ביותר. אז כיצד מבצעים לכידת עכבר בבית? האם אפשר להודיע לבת הזוג שהשטח נקי והעכבר עבר דירה? לכידת עכבר, מחיר ממוצע? הישארו איתנו.

למה חשוב לבצע לכידת עכברים מקצועית?

בניגוד לחולדות החצופות, העכברים אינם מעוניינים לנשוך אתכם. כל מטרתו שללכידה או הדברה? העכבר בחיים היא לקיים משק בית מסודר בתוך מחילה צנועה תוך וידוא שכל צאצאיו אוכלים וגדלים כשורה. זוכרים את הגללים והריח המסריח? הפרשותיהם של העכברים עלולות לפגוע באריזות המזון אצלנו בבית ולהעביר מחלות. חוץ מזה, אתם מכירים מישהו שיכול לישון עם קולות ציוץ בלתי פוסקים? יאללה, זה הזמן לקרוא ללוכד עכברים.

האם מומלץ ללכוד או להדביר?

אם אתם מגדירים את עצמכם כאנשים הומניים, ככל הנראה תעדיפו לכידת עכבר מקצועית במקום הדברה שתמית אותם. גם העכברים הם בעלי חיים שרוצים לחיות, ולכן תוכלו להיעזר בשירותיו של מדביר מקצועי שילכוד את העכבר או העכברים אצלכם בבית באמצעות מלכודות הומניות. כמו כן, יש כאלו שמציעים לכידת עכבר ביד, רק שימו לב ששירות לכידת עכבר בבית באופן ידני תייקר לכם את המחיר. מבחינת תמחור, לכידה או הדברת מחירים תנוע פחות או יותר באותו טווח המחירים.

זוכרים ששאלתם על לכידת עכבר, מחיר ממוצע? אז ככה: מחיר ממוצע של לכידת עכבר מקצועית נע בין 250 ל-600 ש"ח, כך שאם תרצו שהמדביר יפשיל שרוולים ויצא למשימת לכידה בעורף האויב, תהיו מוכנים לעלות גבוהה יותר.

כיצד מתבצעת לכידת עכברים מקצועית?

במידה וקראתם למדביר עכברים שיבצע לכידת עכבר בבית שלכם, השלב הראשון הוא זיהוי מסלול העכבר. ראשית כל נמצא את מקומם של גללי העכבר ולאחר מכן ננסה למצוא את דרכו לאורך הקירות. ניתן לפזר אבקה לבנה כדי לזהות טביעות רגליים לאחרלכידת עכברים מקצועית מעשה. לאחר מכן בונים את האסטרטגיה ללכידת העכבר:

  1. מלכודת דבק – שיטה ללכידת עכבר מקצועית הנחשבת לא הומנית בשל העובדה שהעכבר נדבק אל המלכודת ומת תוך סבל רב.
  2. מלכודת קפיץ – שיטה נוספת שנחשבת לא הומנית בשל העובדה שברגע שהעכבר אוכל את הפיתיון, נופל עליו קפיץ וממית אותו במקום.
  3. מלכודת כלוב – לכידת עכבר מקצועית הנחשבת הומנית עקב העובדה שניתן יהיה לשחרר את העכבר לטבע לאחר שיילכד בכלוב.
  4. הרעלה – אנו מפצירים בכם להקפיד על כללי הבטיחות: שיטה זו חייבת להיות מבוצעת אך ורק על ידי לוכד עכברים מוסמך. רעל עכברים עלול להיות מסוכן לילדים ובעלי חיים. שיטה זו מאפיינת הדברת עכברים וחולדות ולא שיטה המאפיינת לכידת מכרסמים

לאחר שהעכברים הבוגרים יילכדו, ניתן יהיה לרסס מעט חומר הדברה בקרבת אזור המסתור שלהם כדי שהעכברים הקטנים ירתעו מהריח ויברחו מהבית. כל מה שנשאר כעת הוא לשחרר את העכברים הלכודים במלכודות לטבע ולפעול למען מניעת פלישת עכברים עתידית באמצעות חסימת פתחים וחורים דרכם הם יכולים לחדור אליכם לבית.

חוששים שיש לכם מכת עכברים בבית? שומעים כל היום ציוצים? מזהים גללים ברחבי הבית? צלצלו לחברת ההדברה NoBugs עוד היום כדי שיגיעו במהרה כדי לפטור אתכם ממכת העכברים.

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים