למה כדאי להתחיל לטפס על קירות?

למה כדאי להתחיל לטפס על קירות?
תוכן עניינים

למה כדאי להתחיל לטפס על קירות? זאת שאלה שאני שומע הרבה פעמים, לטיפס על קירות יש יתרונות רבים החל מאימון ברמה גבוהה ועד שיפור הריכוז והיכולות הקוגנטיביות. 

היתרונות של טיפוס על קירות

טיפוס על קירות יכול להיות דרך מצוינת להישאר בכושר. זה לא רק כיף אלא גם פעילות מרגשת שתחזק את כל הגוף שלך ותשפר את שיווי המשקל, הקואורדינציה והזריזות שלך. רוצה את ההזדמנות לטפס על הבניינים הגבוהים בעולם? טיפוס על קירות הוא אחד מענפי הספורט הבודדים שבהם אתה יכול לעשות בדיוק את זה!

הבניינים הגבוהים בעולם הם גם קירות הטיפוס הגדולים ביותר שלו, כאשר הבורג' ח'ליפה בדובאי בגובה של למעלה מ-200 מטרים! ומי לא רוצה לנסות את זה?

איך להתחיל טיפוס על קירות

אם אתה רוצה להתחיל לטפס על קירות, הדבר הראשון שתצטרך הוא רתמה וחבל. שני הדברים האלה יעזרו לשמור על בטיחותכם כשאתם עולים על הקיר ולכן חשוב להשקיע בהם. אתה יכול למצוא ציוד בחנות מוצרילמה כדאי להתחיל לטפס על קירות? הספורט הקרובה שלך או באינטרנט!

ברגע שזה יטופל, השלב הבא הוא למצוא מתחם קירות טיפוס אשר יש כאלה בהרבה מקומות בישראל. נסה את מרכז ההתעמלות המקומי שלך, מתקן טיפוס צוקים באוויר הפתוח או חדר כושר בולדרינג כדי לראות איזה מהם מתאים ביותר לצרכים שלך.

אתה יכול גם לבדוק עם העירייה או בניין העירייה שלך כדי לראות אם כבר הוקמו קירות טיפוס פנימיים. אם אינך מכיר קירות טיפוס קרובים, אתה תמיד יכול לנסות לבנות קיר טיפוס ביתי, אך זה מומלץ לכאלה שכבר מכורים!

איך להפיק את המרב מחוויית הטיפוס שלך על הקיר

ניתן לשפר מאוד את חווית הטיפוס על קיר על ידי הקפדה על כל הציוד. ישנם סוגים רבים ושונים של ציוד לטיפוס קירות, לכן חשוב לדעת איזה סוג אתה צריך לסוג טיפוס הקירות שאותו אתה רוצה לעשות.

עם הציוד המתאים, טיפוס יכול להיות גם כיף לכל המשפחה! בטיחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות בעתסוגי טיפוס קירות טיפוס קירות, אז וודא שיש לך את הרתמה והחבל שלך לפני שאתה עולה גבוה מדי על הקיר הזה. אתה רוצה להיות מסוגל לרדת במהירות למקרה שמשהו ישתבש!

הנעליים שלך חשובות גם כי הן עוזרות לתת לך אחיזה על הקיר. ואל תשכחו את תיק הגיר שלכם, שישמור על הידיים שלכם יבשות לאחיזה חזקה! 

איך להתחיל לטפס

אם אתה רוצה להתחילציוד לטיפוס קירות עם טיפוס קירות, אחד הצעדים הראשונים שלך יהיה לגלות היכן יש קירות סמוכים או חדרי כושר בולדרינג. אתה יכול למצוא מידע זה באינטרנט על ידי חיפוש מהיר או בדיקה עם מועדון הספורט המקומי הקרוב אליך.

לאחר שמצאתם כמה מקומות לטיפוס, תרצו להשיג לעצמכם ציוד טיפוס מתאים. חשוב זוג נעליים טובות עם סוליות גומי, כמו גם רתמה וחבל כדי שתוכלו להתחבר לקיר בעת הטיפוס.

אם אפשר, נסו ללכת עם מישהו שכבר יודע לטפס כשמתחילים. הם יכולים לעזור להראות לך את החבלים (תרתי משמע) ולתת עצות מועילות כשזה מגיע לטיפוס במעלה הקיר הזה!

 

4 סיבות להתחיל לטפס על קירות עכשיו

1. טיפוס הוא אימון נהדר!

2. זה ספורט מהנה ומאתגר.

3. זה יכול להיעשות בתוך הבית או בחוץ.

4. אפשר לטפס עם חברים או משפחה.

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים