טניס שולחן למתחילים

טניס שולחן למתחילים
תוכן עניינים

טניס שולחן למתחילים יכול להיות ספורט מהנה ומאתגר לכל אחד ללמוד. הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לשחק טניס שולחן היא על ידי מציאת מאמן או מדריך טוב שיוכל ללמד אותך את היסודות של המשחק ולעזור לך לפתח את כישוריך.

אתה יכול גם להשתתף בחוגי טניס שולחן באיזור מגורייך כדי לשפר את הטכניקה שלך וללמוד מיומנויות חדשות.

בחירת הציוד הנכון היא חשובה ביותר אם אתה מתכוון לשחק טניס שולחן על בסיסרכישת ציוד לטניס שולחן קבוע. המדריך הבא יעזור לכם לבחור את הציוד הנדרש לטניס שולחן למתחילים.

למתחילים כדאי לשקול לרכוש את הסוגים הבאים של ציוד טניס שולחן:

• שולחן פינג פונג איכותי – במידה ואין באיזורכם חוג טניס שולחן ואתם אוהבים להתאמן בבית.

• מחבט עם גומי אדום ושחור מסורתי.

• כדור פלסטיק.

טיפים נוספים לרכישת ציוד לטניס שולחן.

מהם הכללים הבסיסיים של טניס שולחן?

ישנם חוקים רבים ושונים במשחק הזה, כמו איך לצבור נקודות ומתי אתה לא יכול להכות בכדור.

כללים בסיסיים של טניס שולחן

כדי לשחק טניס שולחן, שניים או ארבעה שחקנים יכולים להשתמש במחבט כדי להכותשולחנות טניס שולחן בכדור קל משקל וחלול עשוי פלסטיק מעל רשת לתוך החצי של היריב. המשחק כפוף לכללי הפדרציה הבינלאומית לטניס שולחן (ITTF), אך סגנונות המשחק האישיים משתנים בהתאם לסוג טניס השולחן שאתה משחק.

הנה כמה כללים בסיסיים של טניס שולחן:

• ניתן לשחק משחק עד 11 נקודות, אם המשחק מגיע ל-10-10, מי שמוביל בהפרש של 2 נקודות יוכרז כמנצח.

• הכדור חייב תמיד לקפוץ בצד הנכון של השולחן, הוא לא יכול לקפוץ פעמיים ברציפות על הצד שלך.

• במערכה ינצח השחקן הראשון שמגיע ל-11 נקודות אלא אם שני השחקנים מגיעים ל-10 נקודות. המנצח במשחק יהיה מי שיוביל בשתי מערכות (הטוב מ-3, הטוב מ-5 או הטוב מ-7).

• יש להחזיר את הכדור ישירות תוך כדי משחק. אין להקפיץ את הכדור פעמיים לפני החזרתו לחצי של היריב.

איך להתכונן לטורניר טניס שולחן?

טניס שולחן הוא אחד מענפי הספורט המגרים ביותר. זה לא רק משחק פנאי, אלא גם ספורט שדורש מכם ערנות נפשית, זריזות פיזית וחוזק מנטלי. עם זאת, לא משנה כמהחוג טניס שולחן אתה מיומן במשחק, תמיד יש מקום לשיפור. הכנה לטורניר יכולה להיות מאתגרת, ולכן ריכזנו עבורכם כמה טיפים כיצד להתכונן לטורניר טניס שולחן כדי לעזור לכם להגיע לשיא האישי שלכם!

1. למד על כללי המשחק

משחק טניס שולחן בטורניר רשמי שונה ממשחק עם חבריך בבריכה. זה גם שונה ממשחק בטורנירים מקצועיים. בטורניר, השחקנים מדורגים לפי יחס הניצחון וההפסד שלהם ומדליות או גביעים מוענקים בהתאם. אתה צריך להיות בעל הבנה בסיסית של כללי המשחק כדי להתכונן לטורניר כמו שצריך.

2. קבעו לוח זמנים לתרגול

רוב האנשים חושבים שהם יכולים בקלות לשפר את הכישורים שלהם רק על ידי משחק על בסיס קבוע. זה אולי נכון במידה מסוימת, אבל אם אתה מחפש להגביר את הכישורים שלך לטורניר מקצועי, אז אתה צריך להקדיש זמן נוסף לאימונים עם שחקני טניס שולחן או מאמנים אחרים. אל תשכח שזה לא רק על תרגול החבטות והתנועות שלך, אלא גם על הכנה פיזית לאתגר.

3. נתח את המשחק שלך

אתה צריך לדעת כמה טוב המשחק שלך מול המתחרים. אם אתה משחק בטורניר מקומי, רוב הסיכויים שתתמודד מול שחקנים אחרים שיש להם כישורים דומים לשלך. עם זאת, אם אתה מתחרה עם שחקנים בינלאומיים מרחבי העולם, אז אתה צריך להיות בשיא המשחק שלך כדי לנצח. נתח את המשחק שלך וזהה את תחומים שניתן לשפר עליהם כדי לצאת בראש!

4. הכינו את עצמכם פיזיולוגית

טניס שולחן הוא משחק מפרך, שדורש ממך להשתמש גם בנפש וגם בגוף. אתה צריך לשפר את הכושר הנפשי והגופני שלך אם אתה רוצה לנצח בטורניר. ודא שאתה נח היטב לפני תחילת המשחק שלך, שכן עייפות עלולה להוביל לתוצאות גרועות. הכן את עצמך נפשית על ידי הדמיית ניצחון, זה יעזור לך לשמור על מוטיבציה לאורך כל המשחק!

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים