פארקור – מה זה ולמה זו אחת שיטות האימון טובות ביותר עבורך

מה זה פארקור
תוכן עניינים

מה זה פארקור

פארקור היא פעילות המבוססת על אימון מסלול המכשולים הצבאי הצרפתי הנקרא Parcours du combattant. סוג זה של אימון משתמש בתרגילי משקל גוף, טיפוס על חפצים וקפיצה ממקום למקום. אתה יכול לשלב סוג זה של אימון בשגרת הכושר שלך על ידי שימוש במדרגות במקום במדרגות נעות, הסרת מחסומים בינך לבין היעד שלך ועוד הרבה דברים אחרים!

איך פארקור יכול לעזור לך?

פארקור הוא אימון מדהים מכיוון שזו דרך מצוינת ללמוד כיצד לנווט במכשולים שכבר נמצאים בדרכך. אם אי פעם עברת דרך שדה תעופה או תחנת רכבת, בטח שמת לבפארקור למתחילים שיש טונות של מכשולים שונים בכל מקום – מדרגות נעות, מדרגות, ספסלים, אנשים וכו'. קשה להבין איך לעקוף את כל המכשולים האלה בדרך בזמן, וזו הסיבה שאתה רואה כל כך הרבה אנשים הולכים לאט ונתקלים בדברים.

פארקור מלמד אותך כיצד להפוך מודע יותר לסביבתך בכל עת, תוך כדי למידה כיצד לנוע במהירות וביעילות מבלי לאבד שיווי משקל. פארקור יכול להועיל מאוד לרצים, מכיוון שהוא מלמד אותך כיצד להרים את הברכיים ולנוע מהר יותר. על ידי שילוב אימוני פארקור בשגרה שלך, תוכל להתייעל בחיי היומיום, תוך שיפור הכוח והסיבולת שלך.

פארקור למתחילים

פארקור הוא אימון גוף כולל המבוסס על תנועה ומכשולים. אתה יכול ללמוד כיצד לנווטאיך להתחיל פארקור במכשולים בדרכך, תוך שיפור הכוח, האיזון והסיבולת שלך.

להלן כמה טיפים לאימון פארקור למתחילים:

1. התחל בלימוד המהלכים הבסיסיים – אלה כוללים קפיצה, קפיצה ונחיתה. כאשר אתה מרגיש בנוח עם המהלכים האלה, אתה יכול להתחיל לנסות אותם בסביבות שונות.

2. היו סבלניים וקחו את הזמן – אל תנסו לעשות יותר מדי מוקדם מדי. כמו בכל פעילות אחרת, חשוב להתקדם בהדרגה כדי לא להיפצע.

3. מצא מאמן פארקור מנוסה שילמד אותך את היסודות – זה יבטיח שתלמד הכל נכון ולא תיפצע בזמן שאתה מנסה להתאמן לבד. אפשר גם לנסות להצטרף לקבוצה לידך

4. תמיד להתחמם לפני כל אימון, כולל פארקור! זה חשוב מאוד, שכן הוא עוזר למנוע פציעות ומכין את הגוף לפעילות מאומצת יותר.

5. תסתכל על סרטוני יוטיוב של Parkour – זו עוד דרך מצוינת ללמוד את היסודות ולשלוט בטכניקה שלך!

6. חקור את הסביבה שלך ומצא מקומות חדשים להתאמן בהם, כגון מגרשי משחקיםהאם כדאי לי להתאמן בפארקור? לבית הספר או מגרשי חניה ריקים. אתה יכול גם להתנסות עם משטחים שונים שעשויים להיות שימושיים עבורך בעתיד – דשא, חול, חצץ ומשטחים אחרים עשויים להיות שימושיים בזמן תרגול פארקור.

7. הקפידו על מתיחות תמיד לאחר האימון – זהו חלק חשוב ביותר בכל שגרת כושר. זה מונע פציעות ושומר אותך גמיש!

8. אל תפחדו לנסות מהלכים חדשים – ככל שתתאמנו יותר, הכישורים שלכם ישתפרו.

9. פארקור הוא לא האימון היחיד במסלול המכשולים – יש עוד המון מערכות אימון שיכולות לעזור לך במסע הכושר שלך, כמו קרוספיט!

10. היו בטוחים ותהנו! ניתן לשלב את כל העצות הללו בחיי היומיום שלך כשתסיים עם האימון שלך. אתה תהפוך מודע יותר לסביבתך ותהפוך לדרך הרבה יותר יעילה לנוע.

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים