איך לבחור שולחן עץ לעסק

שולחן עץ לעסק
תוכן עניינים

שולחן עץ לעסק זה עולם ומלואו, ישנם סוגים רבים ושונים של שולחנות עסקיים מעץ ומחומרים אחרים.

השולחן הראשון שנכסה הוא שולחן הדום.

שולחן מסוג זה מתאים בעיקר לאזורים קטנים ולחללי עבודה אינטימיים.

שולחנות הדום הם בדרך כלל מאוד מינימליסטיים, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית בקרב משרדים קטנים יותר שאינם זקוקים להרבה מקום, אך עדיין רוצים למקסם את אזור העבודה או חדר הישיבות שלהם.

אלה מושלמים במיוחד עבור מקומות שמקיימים פגישות ולא מצבי משרד מלאים.

הם מצוינים למפגשים מהירים שבהם אנשים צריכים רק את המינימום המינימלי כדי להסתדר.

הסוג השני של שולחן עבודה עליו נדון הוא שולחן כתיבה בצורת L.

כפי שאולי ניחשתם, השולחן הזה מגיע עם בסיס בצורת L המאפשר גם אחסון וגם מקום לרגליים. סגנון שולחן זה הפך לפופולרי יותר ויותר במשרדים מודרניים יותר שבהם אנשים נהנים מהרבה מקום וזקוקים לאזורי עבודה נוספים.

היתרונות של שולחן זה הם שהוא מספק המון חללי עבודה שונים תוך שהוא עדייןשולחן עץ למשרד מסוגל להשתלב בחדרים קטנים או פינות צפופות. אתה יכול גם להוסיף עוד מדפים או מגירות אם אתה רוצה יותר אחסון אבל אין לך מספיק מקום על המשטח הנוכחי שלך!

סוג נוסף של שולחן עסקי שנכסה הוא השולחן בצורת C.

סוג זה של שולחן עסקי הוא הטוב ביותר עבור משרדי קונספט פתוח שזקוקים ליותר מקום. היתרון של השולחן הזה הוא שהוא מספק הרבה חללי עבודה שונים, תוך שהוא נותן לאנשים לנוע.

לא משנה איזה סוג של שולחנות עסקיים אתה צריך, הם יוכלו לעזור לשפר את סביבת המשרד שלך ולספק את המקום המושלם הן לפרודוקטיביות והן לרגיעה.

ישנם סוגים רבים של שולחנות בעולם, כאשר כל עיצוב מתאים למטרה מסוימת. אם אתם מחפשים שולחן משרדי, אז חשוב לדעת מה מבדיל אותם זה מזה כדי שתוכלו לרכוש את הרהיט האידיאלי המתאים.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​רכישת שולחן עץ לעסק

בבואכם לרכוש שולחן עץ לעסק, יש כמה דברים שתרצו לקחת בחשבון. הדבר הראשון שתצטרכו להחליט הוא איזה סוג שולחן אתם צריכים.

לאחר שתחליטו על זה, תצטרכו לחשוב על גודל השולחן, הצבע והמחיר. כמו כן, תרצושולחן עץ משרדי לוודא שהשולחן עשוי מחומרים איכותיים ועמיד מספיק כדי להחזיק מעמד לאורך שנים. בואו ניכנס לפרטים של כל נקודה!

שולחנות מגיעים בכל הצורות והגדלים. כאשר אתה מנסה להחליט איזה גודל שולחן עץ עסקי אתה צריך, זה עשוי להיראות שיש הרבה משתנים שיש לקחת בחשבון. אחרי הכל, יש יותר מסתם גובה – רוחב, אורך, עומק וצורה של השולחן ישפיעו גם על איך הוא משתלב בחלל המשרד שלך. אז בואו נפרט את הדברים העיקריים שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים את שולחן העץ העסקי הנכון!

הדבר הראשון שתרצו להסתכל עליו הוא הגובה של השולחן.

החשיבות לגובה השולחן היא מרכזית מפני ששולחן נמוך או גבוה מדי לא יהיה מתאים מבחינה ארגונומית לעבודה של אנשים שונים ויכול לגרום לכאבי גב בקרב העובדים שלכם.

כלל אצבע טוב הוא ללכת על שולחנות עץ עסקיים מתכווננים בגובה כך שהעובדים יוכלו להתאים את שולחנות הכתיבה בהתאם להעדפות הגובה והצרכים שלהם.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון כאשר מחפשים שולחנות עץ עסקיים הוא העומק. זה יהיה תלוי במידה רבה בהעדפה שלך – האם אתה צריך יותר מקום לרגליים מכל דבר אחר? האם אתה תמיד מסתובב או שהעבודה שלך לא כרוכה כל כך בתנועה? מצבים אלו מחייבים עומקים שונים; שולחנות כתיבה רחבים/עמוקים הם נהדרים אם אתה מתכנן לבלות זמן רב בישיבה ליד השולחן, אבל הם יכולים לתפוס יותר מקום מהנדרש אם אתה תמיד בדרכים.

רוחב הוא שיקול נוסף – האם יש להתאים את הרוחב? האם יש לך מספר עובדים שעובדים ליד שולחן אחד או שאתה צריך עמדות עבודה בודדות? אלו הן רק חלק מהשאלות שתרצה לשאול את עצמך בעת מדידת שולחנות עץ עסקיים. כדאי גם לציין שרוב השולחנות מגיעים בגדלים סטנדרטיים; ייתכן שלא יהיה אפשרי למצוא שולחן בגודל מוזר ברוב המקרים, אז הקפד למדוד מה המשרד שלך צריך לפני ביצוע רכישה!

עכשיו בואו נדבר על צבע! שולחנות עץ עסקיים מגיעים בכל הצבעים והגימורים השונים.

זה נראה כמו משהו שלא משנה כי זה לא משהו שאתה רואה כל יום, אבל זה בעצם משחק תפקיד חשוב מאוד בתמונה הגדולה יותר. תחשוב על זה כך: מה אם החברה שלך פותחת חנות ליד חברה אחרת.

האם תרצה שכל שולחנותיך ישתלבו עם העיצוב שלהם? ברור שלא! שולחן העץ של העסק שלך צריך להתבלט ולהשמיע הצהרה – זה יהיה הרושם הראשוני שאנשים מקבלים כשהם נכנסים למקום העסק שלך. זה יכול להיות צבעים או גימורים חיים או כהים.

זה אומר גם גימורים מבריקים או מט, רק זכור כי משטחים מאט אינם מראים כתמים כמו עמיתיהם המבריקים.

המחיר הוא דבר נוסף שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת ריהוט משרדי חדש. חשוב לזכור שבעוד שעלויות הייצור משחקות תפקיד במחיר של שולחנות עסקיים, הארגונומיה והפונקציונליות חשובות יותר

. אם אתה יכול להשיג שולחן יציב וארגונומי במחיר טוב, זה יהיה שווה את הכסף! מצד שני, אם אתה משלם תוספת עבור שולחן יקר עם ארגונומיה מצוינת אבל אסתטיקה נוראית, האם זה באמת שווה את זה?

בסך הכל, שולחנות עץ עסקיים צריכים להיות פונקציונליים מספיק כדי לעמוד בפני בלאי רגיל. הם גם צריכים להיות אסתטיים. אחרי הכל, אלו הם רהיטים שכל מי שייכנס למשרד שלך יראה – וגם אם אנשים לא ישימו לב לצבעים ולגימורים במודע, הם עדיין יקלוט את זה באופן לא מודע וישפיעו על הרושם הכללי שלהם על האופן שבו החברה פועלת!

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים