כיצד לבחור טפט לחדר שלך

טפט לחדר שלך
תוכן עניינים

הגיע הזמן לשנות את החדר שלך! בחרת את צבע הצבע המושלם, אבל יש עוד פרט חשוב שצריך להתייחס אליו – טפט לחדר. בחירת הטפט הנכון יכולה להיות מסובכת, אבל אנחנו כאן כדי לעזור. המשיכו לקרוא לקבלת הטיפים המובילים שלנו כיצד לבחור טפט לחדר שלכם.

שקול את ערכת הצבעים שלך

אחד הדברים הראשונים שתרצה לקחת בחשבון בבחירת טפט הוא ערכת הצבעים שלך. לאיזה צבעים אתה נמשך? האם אתה רוצה משהו נועז ותוסס או מאופק יותר? ברגע שיש לך מושג כללי לגבי הצבעים שבהם אתה רוצה להשתמש, אתה יכול להתחיל לצמצם את אפשרויות הטפט שלך.

שקול את גודל החדר

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת טפט הוא גודל החדר. דוגמה קטנה תלך לאיבוד בחלל גדול, בעוד שדוגמה עמוסה יכולה לגרום לחדר קטן להרגיש אפילו יותר קטן. אם אינך בטוח איזו גודל יעבוד הכי טוב, בקש דוגמאות מחנות הצבע או שיפוץ הבית המקומית שלך כדי שתוכל לנסות אותן באופן אישי.

בחר טפט עמיד

כאשר אתה סוף סוף מוכן לרכוש טפט, הקפד לבחור אפשרות עמידה שתעמוד שנים של שימוש לרעה. כלל אצבע טוב הוא לבחור טפט עם גב ויניל או בד – טפטים מסוג זה עמידים יותר בפני דהייה, כתמים ופגעי רטיבות מאלה ללא גיבוי. כמו כן, הקפד לעקוב בקפידה אחר הוראות ההתקנה של היצרן כדי שתקבל את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

תחשוב על מצב הרוח שאתה רוצה ליצור

מחפשים טפט שייצור סביבה רגועה ושלווה או משהו יותר אופטימי ואנרגטי? מצב הרוח שאתה רוצה ליצור גם יעזור לצמצם את אפשרויות הטפטים שלך. לדוגמה, אם אתה מחפש משהו מרגיע, אולי תרצה לשקול הדפס בהשראת הטבע או משהו עם צבעים רכים יותר. מצד שני, אם אתה רוצה ליצור חלל אנרגטי, בחירה בהדפס גרפי או טפט עם צבעים בהירים יותר עשויה להיות יותר חשובה.

אל תפחד להתנסות

אם אתה מרגיש המום מכל האפשרויות שיש בחוץ, אל תפחד להתנסות. קנה כמה דוגמאות של טפטים שאתה אוהב והדבק אותם על הקירות שלך. לחיות איתם כמה ימים לפני קבלת ההחלטה הסופית. כך תוכלו לראות כיצד הם נראים בחלל שלכם ולקבל תחושה כיצד הם גורמים לכם להרגיש לפני שאתם מתחייבים אליהם.

החליטו על תבנית

ברגע שאתה יודע את מצב הרוח שאתה רוצה ליצור, זה הזמן להתחיל לקנות טפטים. יש כל כך הרבה דפוסים מדהימים בחוץ, אז קח את הזמן שלך לגלוש עד שתמצא אחד שמושך את העין שלך. אם אתה מתקשה למצוא את מה שאתה מחפש, נסה לחפש לפי צבע או חומר. ואל תשכחו למדוד את הקירות שלכם לפני ההזמנה!

התקן את הטפט לחדר שלך

לאחר שמצאתם את הטפט המושלם, הגיע הזמן להתקין אותו. אם זו הפעם הראשונה שתולים טפטים, אנו ממליצים להזמין איש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה. הם יוכלו לבצע את העבודה במהירות וביעילות, והם גם יוכלו לייעץ לך על הדרך הטובה ביותר לטפל בטפט החדש שלך.

בחירת טפט אולי נראית כמו משימה מרתיעה, אבל זה לא חייב להיות! על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תהיו בטוחים שתמצאו דפוס וסגנון שאתם אוהבים – ושנראה מדהים בחלל שלכם. קנייה מהנה!

טפט מיוחד

כיצד לבחור את הטפט המתאים לכל חדר בבית שלך

עיצוב הבית שלך הוא תהליך מהנה ומתגמל, אבל זה גם יכול להיות קצת מרתיע. יש כל כך הרבה אפשרויות לעשות! אבל אחת הבחירות החשובות ביותר שתעשה במהלך תהליך הקישוט היא בחירת הטפט הנכון. הטפט הנכון יכול לשנות לחלוטין את החדר, וחשוב לבחור דוגמה או עיצוב שמתאימים גם לחדר וגם לסגנון שלך.

אז מאיפה מתחילים? להלן מספר טיפים לבחירת הטפט המתאים לכל חדר בבית.

הסלון: בחר משהו מזמין

הסלון שלך הוא אחד החדרים החשובים ביותר בביתך – זה המקום שבו אתה מבדר אורחים, מבלה עם המשפחה ונרגע אחרי יום ארוך. לכן, בבואכם לבחור טפטים לסלון שלכם, תרצו משהו חם ומזמין. כלל אצבע טוב הוא לבחור בצבעים בהירים או בדוגמאות פשוטות. אתה רוצה שהאורחים שלך ירגישו בנוח ברגע שהם נכנסים לחדר, ודפוסים עמוסים או אפלים יכולים להסיח את הדעת או אפילו להכריע.

חדר השינה: בחר משהו שליו

חדר השינה שלכם צריך להיות מקלט – מקום בו תוכלו להירגע ולברוח מהמולת היומיום. אז כשאתה קונה טפטים לחדר השינה שלך, חפש משהו שליו ומרגיע. צבעים רכים, דפוסים בהשראת הטבע ואפילו צורות גיאומטריות יכולים ליצור אווירה של שלווה ושלווה. ואם אתם מחפשים משהו ייחודי באמת, שקול ציור קיר או טפט מותאם אישית המתאר סצנות שלווה כמו יערות, חופים או גנים.

המטבח: בחר משהו עמיד

המטבח שלכם הוא אחד מהחדרים העמוסים ביותר בביתכם, כך שכאשר מדובר בבחירת טפטים, העמידות היא המפתח. טפטים עמידים במים וניתנים לכביסה הם אידיאליים למטבחים מכיוון שהם יכולים לעמוד בפני נשפכים ונתזים ללא נזק. עם זאת, קיימים בשוק גם טפטים מנייר שעברו טיפול בגימורים מגנים שהופכים אותם לעמידים בפני כתמים ורטיבות. לא משנה איזה סוג של טפט תבחר למטבח שלך, הקפד לבחור משהו עם דוגמה או עיצוב שלא אכפת לך לראות כל יום – אחרי הכל, אתה תבלה שם הרבה זמן!

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים