הטרנד שמשגע את המדינה מעשנת בשר לכל בית

תוכן עניינים

עישון בשר קיים כבר הרבה זמן.

בעבר, עישון בשר היה מותרות שרק האליטה יכלה להרשות לעצמה.

כעת, הוא הפך לנגיש ופופולרי יותר מאי פעם.

עישון בשר הוא טרנד שמשגע את המדינה. זהו אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בעולם כיום, והוא לא הולך לשום מקום בקרוב.

לא מדובר רק בעישון בשר לכל בית, אלא בהיכרות עם התהליך ובהבנת המדע שמאחוריו. מעשנים משמשים לעישון בשרים ומזונות אחרים למטרות שימור. עישון בשר קיים כבר אלפי שנים כדרך לשמר מזון לפני המצאת המקררים.

הסיבה לכך שעישון בשר הפך לפופולרי כל כך בשנים האחרונות היא בגלל שאנשים התחילו להסתכל על אוכל מנקודת מבט אחרת; הם רוצים לדעת מאיפה מגיע האוכל שלהם ואיך הוא נוצר. עישון בשר בבית מספק את ההזדמנות הזו.

עישון בשר הוא תהליך של שימור מזון על ידי חשיפתו לעשן מחומרים צמחיים בוערים או מבעירים, לרוב עץ.

עישון בשר יכול להתבצע עם הרבה סוגי עצים שונים, וכל סוג יביא לטעמים שונים. היקורי ומסקיט הם עצים פופולריים לעישון כי יש להם טעם חזק. סוג העץ המשמש ישפיע גם על כמה זמן אתה צריך לעשן את הבשר; סוגים מסוימים יימשכו רק 3 שעות בעוד שאחרים עשויים להימשך 12 שעות או יותר.

איך לבחור מעשנת בשר ביתית

עישון בשר הוא תהליך שקיים כבר מאות שנים. זוהי שיטה לבישול מזון עם עשן מעץ או פחם. האוכל יכול להיות כל דבר, החל מבשר בקר, עופות, חזיר, דגים, או אפילו ירקות.

ישנם שני סוגים של מעשנים המשמשים לעישון בשר:

– המעשן החשמלי שמשתמש בחשמל כדי לחמם את תא העישון ולספק את טעם העשן

– מעשנת הפחם שמשתמשת בפחם כדי לספק חום וטעם עשן.

סוג המעשנת שעליכם לבחור תלוי בתקציב ובסגנון הבישול שלכם. לדוגמה: אם אתם צריכים משהו קל לשימוש, אז אתם צריכים ללכת עם מעשנת חשמלית, אבל אם אתם רוצים משהו יותר מעשי אז לכו עם מעשנת פחם.

עישון בשר הוא תהליך ארוך ועדין. לא קל לעשות את זה נכון. לכן יש אנשים שמעדיפים לקנות מעשן ביתי במקום להכין בעצמם. עם זאת, זו לא משימה קלה לבחור את המעשן הטוב ביותר לשימוש ביתי.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לברר אם אתה צריך מעשן גז או חשמלי. אם אתם מחפשים נוחות, מעשנת חשמלית תהיה הבחירה הטובה ביותר שלכם, אבל אם אתם רוצים שהאוכל יהיה טעים יותר, אז מעשני גז הם הדרך הטובה יותר עבורכם.

חלק מהמעשנים מגיעים גם עם תכונות מיוחדות כמו קופסאות אש צדדיות המאפשרות להוסיף עוד שבבי עץ מבלי לפתוח את המכסה בכל פעם ומחבתות מים השומרות על הבשר לח ורך במהלך תהליך העישון.

יש כמה דברים שאתה צריך לשקול לפני שאתה מקבל החלטה.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא הגודל. מעשנת קטנה מצוינת למי שרוצה לעשן כמויות קטנות של בשר, בעוד שגדולה יכולה להתמודד עם כמויות גדולות יותר.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא כמה דלק צריך המעשן. חלק מהמעשנים זקוקים לשבבי עץ וחלק זקוקים לפחם או לגז פרופאן. כדאי גם לחשוב באיזו תדירות אתה מתכנן להשתמש בו, מכיוון שזה יקבע באיזו תדירות תזדקק למילוי דלק. למידע נוסף לחץ כאן.

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים