שיווק דיגיטלי בלינקדאין כל מה שכדאי לדעת ב-2022

שיווק דיגיטלי בלינקדאין
תוכן עניינים

לינקדאין היא רשת חברתית מקוונת המסייעת לאנשי מקצוע בעולם העסקים, המכירות והשיווק להתחבר לעמיתיהם.

לינקדאין הייתה פלטפורמה מצוינת לאנשי מקצוע להתחבר עם אנשי מקצוע אחרים ולקוחות פוטנציאליים. הסיבה לכך היא שלינקדאין מאפשרת לחברים שלה ליצור פרופיל ולחפש חברים אחרים בעלי תחומי עניין או עיסוקים דומים.

לינקדאין הייתה גם פלטפורמה מצוינת לחברות להשתמש בהן כדרך לפרסם את עצמן. הם יכולים לעשות זאת על ידי רכישת פוסטים ממומנים באתר אשר יוצגו בדף הבית של החבר בעת הכניסה.

לינקדאין הוא אתר רשת חברתית למקצוענים. יש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים וזו הרשת המקצועית הגדולה בעולם באינטרנט. לינקדאין קיימת מאז 2003 והיא נוסדה על ידי ריד הופמן, מייסד שותף של PayPal.

לינקדאין נועדה לעזור לאנשים למצוא עבודה, לבנות את הרשת שלהם או לצמוח באופן מקצועי. זה מאפשר לאנשים ליצור פרופילים ולפתח קשרים עם אנשי מקצוע אחרים כמוהם. החברה ממוקמת במאונטיין וויו, קליפורניה.

לינקדאין מציעה פלטפורמת פרסום המסייעת לחברות להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פוסטים ממומנים באתר ובאפליקציה לנייד שלה. מודעות אלו יופיעו בפיד הביתי של המשתמש או בחיפושים אחר מילות מפתח רלוונטיות.

לינקדאין היא פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר עבור אנשי מקצוע. חברות יכולות להשתמש בפרסום ממומן כדי להגיע לקהל היעד שלהן ולבנות איתם מערכת יחסים.

פרסום איכותי בלינקדאין יכול להיות יקר וזמין רק לחברות גדולות. עם זאת, יש כמה דרכים לקדם את החברה שלך בלינקדאין מבלי לשלם. לדוגמה, אתה יכול ליצור מודעה שמכוונת לאנשי מקצוע בתעשייה או באזור שלך ולאחר מכן לשלם עבור פוסטים ממומנים בקבוצות לינקדאין רלוונטיות, שהן בדרך כלל בחינם.

סוגי קמפיינים בלינקדאין

קמפיינים בלינקדאין הם דרך מצוינת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. הם יכולים לשמש ליצירת לידים, טיפוח לידים והמרת לידים.

מודעות לינקדאין ממוקדות על סמך כישורי המשתמש, החברה והמיקום של המשתמש.

ישנם שלושה סוגים של מודעות בלינקדאין: תוכן ממומן, InMail ממומן ופוסטים מקודמים.

לינקדאין היא פלטפורמת מדיה חברתית המשמשת לרשתות מקצועיות. זה יכול לשמש גם ככלי שיווקי לקידום מוצרים ושירותים.

שני סוגי הקמפיינים בלינקדאין הם הבאים:

1. מסעות פרסום ממומנים בתוכן

2. קמפיינים ליצירת לידים

קמפיינים בלינקדאין הם דרך מצוינת לתקשר עם הקהל שלך ולגרום לו לפעול. ישנם שני סוגים של קמפיינים בלינקדאין

– תוכן ממומן ומודעות לידים.

תוכן ממומן הוא דרך מצוינת לקדם את התוכן שלך, לבנות מודעות למותג שלך או לשתף מידע עם הקהל שלך. אתה יכול ליצור תוכן ממומן בצורה של מודעה או מאמר שאתה יכול לפרסם בלינקדאין.

מודעות לידים הוא סוג חדש יותר של קמפיין בלינקדאין המאפשר לך ללכוד לידים ישירות מהפלטפורמה ולהעלות אותם Salesforce או למערכת CRM אחרת.

ניתן להשתמש בקמפיינים לקידום מוצר, שירות או מסע פרסום. ניתן להשתמש בהם כדי ליצור לידים ולהתחבר ללקוחות פוטנציאליים.

טרגוט בלינקדאין

לינקדאין הוא אתר רשת חברתית למקצוענים. יש לה למעלה מ-500 מיליון חברים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות. עם קהל כה עצום, אין זה פלא שחברות רבות משתמשות בלינקדאין כפלטפורמת הפרסום העיקרית שלהן.

מיקוד בלינקדאין יכול להתבצע באמצעות מילות מפתח, מיקום, גיל, מגדר ותעשייה. אתה יכול גם למקד לפי גודל חברה או תפקיד אם אתה רוצה להגיע לקבוצה ספציפית של אנשי מקצוע בבת אחת.

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים