בחירת אופניים לילד

בחירת אופניים לילד
תוכן עניינים

בחירת אופניים לילד שלכם – מאיפה להתחיל?

בחירת אופניים לילד שלכם יכולה להיות מוסבכת. יש כל כך הרבה סוגים וגדלים שונים, וכל אחד מהם נראה טוב. איך תדעו איזה מהם מתאים לילד שלכם?

הדרך הטובה ביותר לבחור אופניים לילד היא לחשוב על סוג הרכיבה שהוא יבצע. אם הוא בעיקר יסע ברחבי העיר, אז אופניים קטנים יותר וקלים הם האפשרות הטובה ביותר. אם הוא יסע יותר בשטח, אז אופני הרים חזקים יותר הם בחירה טובה יותר.

אתה גם צריך לשקול את הגודל של הילד שלך. אופניים מגיעים בגדלים שונים, וחשוב להצטייד בזוג שיתאים לילדכם בגודל. אופניים קטנים מדי או גדולים מדי יהיו לא נוחים וקשים לרכיבה.

לאחר ששקלת את סוג הרכיבה ואת הגודל הפיזי של הילד שלך, תוכל להתחיל לצמצם את הבחירות שלך. יש הרבה אופניים מעולים לילדים, אז קח את הזמן ומצא את האופניים המושלמים עבור הילד שלך, חפש בחנויות שונות לפי מחירים שונים, כדאי תמיד לתת לילד לנסות את האופניים לפני שאתה קונה לו אותם. 

בחירת אופניים לילד שלכם

הסוגים השונים של אופניים לילדים

ישנם סוגים רבים ושונים של אופניים לבחירה, וזה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם מתאים לילדכם. נעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה על ידי תיאור סוגי האופניים השונים והיתרונות שלהם.

אופניים הם דרך מצוינת לילדים לצאת החוצה ולהתאמן, תוך כדי הם יהנו מטיול, אופניים יכולים גם להיות דרך מהנה לבלות עם חברים. ישנם סוגים רבים ושונים של אופניים זמינים לילדים, ולכל אחד יש את היתרונות הייחודיים שלו. הנה מבט על סוגי האופניים השונים לילדים, כדי שתוכל להחליט איזה מהם מתאים לילד שלך:

  1. אופני איזון:

אופני איזון מושלמים לילדים צעירים שרק לומדים לרכב. לאופניים האלה אין דוושות, וילדים חייבים להשתמש ברגליהם כדי לדחוף את עצמם. זה עוזר להם לפתח מיומנויות שיווי משקל וקואורדינציה, בדרך כלל האופניים האלה מתאימות לילדים מאוד קטנים באזור גיל 3-5.

  1. אופניים עם גלגלי עזר:

האופניים האלה מיועדים לילדים שמוכנים לדווש, אך עדיין זקוקים לעזרה קטנה בשיווי המשקל. אופניים אלו מגיעים עם שניים או שלושה גלגלים שמתחברים לחלק האחורי של האופניים ומספקים יציבות, בדרך כלל זה 2 גלגלים נוספים קטנים יותר מהגלגלים הרגילים, את הגלגלים האלו אפשר להוריד כשהילד מיצה אותם.

  1. אופני הרים:

אופני הרים מושלמים לילדים שאוהבים לחקור את הטבע ולטייל בו. האופניים הקשוחים הללו יכולים להתמודד עם כמעט כל סוג של שטח, משבילי עפר ועד שבילים סלעיים. בדרך כלל יש להם צמיגים עבים יותר מאשר סוגים אחרים של אופניים, מה שעוזר להם לספוג מהמורות וזעזועים, בכל זאת כשנוסעים עם האופניים האלה חשוב לשים לב שאתם לא עולים על קוצים ודברים חדים, דבר כזה יכול לגרום לפנצר. 

  1. אופני כביש:

אופני כביש מיועדים למשטחים סלולים כמו מדרכות ורחובות או כבישים. בדרך כלל יש להם צמיגים דקים יותר מאופני הרים והם קלים יותר, מה שהופך אותם למהירים יותר. אופני כביש הם בחירה טובה לילדים שרוצים לרכב למרחקים ארוכים במסלולים מסודרים.

  1. אופני BMX:

אופני BMX מושלמים לילדים שאוהבים ריגושים והרפתקאות. אופניים אלו מיועדים לטריקים ופעלולים, וניתן להשתמש בהם גם על עפר וגם על בטון. לאופני BMX יש בדרך כלל צמיגים עבים יותר מאשר סוגים אחרים של אופניים, כדי לסייע בבלימת זעזועים בעת הקפיצות והנחיתות.

לא משנה באיזה סוג אופניים תבחר, ודא שהם בגודל המתאים לילדכם. צריך שיהיה להם קל להגיע לכידון ולדוושות, והם צריכים להיות מסוגלים לשבת זקוף על המושב. בנוסף חפשו אופניים עם גובה מושב מתכוונן, כדי שיוכלו לגדול עם ילדכם.

עם כל כך הרבה סוגים שונים של אופניים זמינים, זה יכול להיות קשה להחליט איזה מהם מתאים לילד שלך. אבל על ידי התחשבות בגיל, רמת המיומנות ויעדי הרכיבה שלהם, אתה יכול למצוא את האופניים המושלמים שיעזרו להם ליהנות.

אופני פעלולים לילדים

כיצד להתאים אופניים לילדכם?

קניית אופניים בגודל לא נכון עלולה להיות מסוכנת ולא נוחה לילד, לכן חשוב לוודא שהם מותאמים בצורה נכונה. להלן הגורמים השונים שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​בחירת אופניים לילדכם:

כשאתם בוחרים אופניים לילדכם הדבר הראשון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא הגובה שלהם, לכל זוג אופניים יש תחום שונה של גבהים פוטנציאליים (הכיסא יכול לזוז למעלה ולמטה), לכן כשאתם קונים זוג אופניים ודאו שהגובה מתאים לילד בהווה ויתאים לו גם בעתיד לתקופה מסויימת כשהוא יגדל.

הדבר הבא שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא רמת המיומנות של ילדכם. אם הם רק בתחילת דרכם, תרצו לחפש אופניים עם גלגלי עזר. לאחר שהם שולטים ביסודות, אתם יכולים לעבור לאופניים ללא גלגלי עזר. אם הילד שלכם כבר רוכב מנוסה, אז אתם יכולים לחפש אופניים מתקדמים יותר עם תכונות כמו בלמי יד והילוכים.

לאחר שקבעתם את הגודל ואת רמת המיומנות המתאימים, הגיע הזמן לבחור את האופניים כך שיתאימו לילדכם. יש לכוון את המושב כך שילדכם יוכל להגיע בנוחות אל הדוושות תוך כדי ישיבה ישרה, חשוב שהוא יגיע גם לרצפה לפחות עם קצות האצבעות. הכידון צריך להיות גם בגובה נוח לילדכם. ייתכן שתצטרכו לכוון את המושב והכידון כמה פעמים לפני שתמצאו את המקום המדויק, חשוב להקדיש את הזמן לעשות זאת כדי שלילדכם יהיה נוח על האופניים החדשים שלהם.

עכשיו כשאתם יודעים איך להתאים אופניים לילדכם, הגיע הזמן לצאת לדרך, רק זכרו לשים תמיד את הבטיחות במקום הראשון כלומר לחבוש קסדה ומגינים במידת בצורך, לבדוק את הבלמים ואת האוויר בגלגלים ולבסוף ליהנות.

שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים