איך להכין גלידה ביתית?

גלידה ביתית
תוכן עניינים

איך מכינים גלידה ביתית ללא מכונת גלידה?

אז איך מכינים גלידה ביתית בלי מכונת גלידה מקצועית? זה לא כל כך מסובך, אתה רק צריך ציוד בסיסי למטבח וכמה רכיבים פשוטים שתוכל להתאים אישית לפי טעמך. אז קדימה תהיה יצירתי עם הטעמים בגלידה שלך, תשתמש בקלאסיקות כמו שוקולד צ'יפס מנטה ועוד אפשרויות כיפיות וטעימות. יש טעם שתאהב בוודאות, אתה רק צריך למצוא אותו. 

גלידה היא פינוק הקיץ המושלם, אבל היא גם די נהדרת בחורף, אין צורך לחכות לאירוע מיוחד כדי ליהנות ממנה. גם גלידה ביתית טעימה תספק אותך בכל פעם שאתה במצב רוח למשהו מתוק.

איך להכין גלידה ביתית בריאה?

אז איך להכין גלידה ביתית בריאה? אתה יכול להשתמש במרכיבים רבים ושונים כדי להפוך את הגלידה שלך לבריאה יותר, כולל יוגורט, פירות וחלב. אתה יכול גם להוסיף תוספים בריאים כמו אגוזים וזרעים כדי לתת לגלידה שלך קצת חלבון וחומרי תזונה נוספים. הקפד להשתמש במכונת גלידה באיכות טובה כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. 

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה בריאה יותר מגלידה שנרכשה בחנות, אל תחפשו רחוק יותר מגלידה תוצרת בית. 

גלידה תוצרת בית לא תמיד תהיה הצלחה כשמנסים בפעם הראשונה, זה תהליך של ניסוי וטעייה, נסו טעמים שונים עם תוספים שונים עד שתמצאו טעם חדש. חשוב להבין שזה לא פשוט להכין גלידה שהיא גם לטעמכם וגם בריאה, תהנו מהתהליך של מציאת הטעם החדש בשבילכם זה יקל עליכם גם כשאתם נכשלים. 

להלן מתכון לגלידה ברירה לדוגמא:

רכיבים:

  • 1 כוס חלב
  • 1 כוס שמנת כבדה
  • 1/2 כוס סוכר
  • 1 כפית תמצית וניל
  • 1/2 כוס יוגורט
  • 1 כוס פירות (קצוצים)
  • אופציונלי: 1/4 כוס אגוזים, או זרעים.

הוראות ההכנה:

  1. מערבבים חלב, שמנת, סוכר ותמצית וניל בסיר בינוני על אש בינונית. מבשלים את התערובת, תוך כדי ערבוב מדי פעם, עד שהיא מגיעה לרתיחה.
  2. מסירים את המחבת מהאש ומוסיפים פנימה את היוגורט תוך כדי ערבוב.
  3. יוצקים את התערובת למכשיר גלידה ומוסיפים את הפירות הקצוצים (והאגוזים או הזרעים, אם בחרתם להשתמש בהם). 

שימו לב שהזרעים או האגוזים צריכים להיות טחונים או קצוצים.

  1. כשיש לכם את התערובת הקפיאו אותה בפריזר עד לקבלת המרקם של הגלידה, בדקו את התערובת מידי 3 שעות, כמות הזמן שהיא צריכה להיות בהקפאה תלויה בכמות התערובת שהכנתם.

מגישים מיד או שומרים במקפיא למועד מאוחר יותר.

תהנה מהגלידה הביתית הבריאה שלך.

איך להכין גלידה ביתית

איך מכינים גלידה ביתית טבעונית?

הכנת גלידה טבעונית משלך היא לא רק קלה להפליא, אלא גם דרך משתלמת מאוד, ליהנות מפינוק הקיץ הטעים הזה. אתה צריך רק כמה מרכיבים פשוטים, בלנדר או מעבד מזון, ומכונת גלידה (אם כי זה לא הכרחי). בנוסף, אתה יכול להתאים אישית את הגלידה שלך איך שתרצה על ידי הוספת הטעמים והתוספות האהובות עליך. אתה יכול כבר לנסות היום.

רכיבים:

  • 1 קופסת חלב קוקוס מלא
  • 1/2 כוס סוכר אפשר גם סוכר קנים אורגני
  • 1 כפית תמצית וניל

הוראות:

  1. מוסיפים את כל החומרים לבלנדר או מעבד מזון ומערבבים עד לקבלת מרקם חלק.
  2. יוצקים את התערובת לתוך מכונת הגלידה שלך ומערבבים לפי הוראות היצרן של המכונה. מגישים מיד או שומרים במקפיא למועד מאוחר יותר.
  3. הקפידו להוסיף את התוספות האהובות עליכם, כמו שוקולד צ'יפס, אגוזים קצוצים, או טפטוף של רוטב קרמל או שוקולד. בתאבון.

איך להכין גלידה ביתית עם מכונת גלידה ביתית מקצועית?

הכנת גלידה משלך בבית היא קלה ממה שאתה חושב, ובעזרת מכונת גלידה מקצועית, זה יכול להיות קל בהרבה. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים בסיסיים וקצת סבלנות כדי ליצור גלידות טעימות של הטעם האהוב עליך. אז קח את המרכיבים שלך והתכונן להכין קצת גלידה ביתית.

להלן טיפים להכנת גלידה בבית בעזרת מכונה מקצועית: 

  1. בחר את המתכון או הטעם המועדפים עליך. יש טונות של מתכונים זמינים באינטרנט או בספרי בישול. לחלופין, אתה יכול להמציא שילובי טעמים ייחודיים משלך.
  2. אסוף את המרכיבים שלך. תזדקק לחלב, שמנת, סוכר וכל מה שנדרש במתכון שלך.
  3. צנן את המרכיבים שלך. זה יעזור לגלידה לקפוא מהר יותר ולמנוע היווצרות גבישי קרח.
  4. מערבבים את החומרים יחד. יוצקים הכל לתוך מכונת הגלידה ומערבבים לפי הוראות היצרן של המכונה.
  5. מקפיאים את התערובת.התערובת קופאת באופן שווה ומונעת היווצרות גבישי קרח. עקוב אחר ההוראות במכונת הגלידה שלך כדי להקפיא על הכנת התערובת כראוי.
  6. מגישים ונהנים, לאחר שהיא קפואה, מזגו את הגלידה הביתית שלכם ותהנו. אתם יכולים לאחסן את כל השאריות בכלי אטום במקפיא למועד מאוחר יותר.

איך מכינים גלידה ביתית בעבודת יד?

הכנת גלידה משלך היא דרך מהנה וקלה ליהנות מהפינוק המתוק הזה. אתה צריך רק כמה מרכיבים פשוטים, ואתה יכול להתאים אישית את הטעמים לפי מה שאתה אוהב. בנוסף, תדע בדיוק מה יש בגלידה שלך, ותחסוך כסף על ידי הכנתה בבית. אז תתכוננו להכין גלידה ביתית טעימה.

רכיבים:

  • 2 כוסות שמנת כבדה
  • 1 כוס חלב
  • 1 כוס סוכר
  • 1 כפית תמצית וניל
  • קורט מלח.

הוראות:

  1. מערבבים את השמנת, החלב, הסוכר, הוניל והמלח בסיר גדול על אש בינונית. מבשלים תוך כדי ערבוב תכוף עד שהתערובת מגיעה לרתיחה.
  2. מסירים מהאש ומצננים מעט. הוסף את התוספים הרצויים שלך, אם אתה משתמש, אתה יכול לשלב פירות אגוזים ודברים נוספים, רק וודא שהם קצוצים או טחונים.
  3. שמים את התערובת בקערה ומערבבים עד לקבלת מרקם אחיד, מקפיאים ומגישים כשזה מוכן. תהנו מגלידה ביתית וטעימה בעבודת יד.
גלידה ביתית בעבודת יד
שתפו עם חברים:
פוסטים נוספים